„Chceme co nejvíc zapojit místní lidi a firmy,“ říká Robert Šatník

Libor Kult | 25.03.2018 | |

„Chceme co nejvíc zapojit místní lidi a firmy,“ říká Robert Šatník

K a d a ň - Trhači mají za sebou dvacátou sezónu ve WSM Lize bez přerušení. Nedávno skončený ročník se nesl ve znamení velkých změn nejen v kádru, ale také ve vlastnické struktuře. Novým majitelem se stala společnost LH profi.

 

Mužstvo bohužel skončilo poslední, což nové vlastníky nepotěšilo. Majitelé však i toto berou jako motivaci, s cílem aby se něco podobného už neopakovalo. „Těžko můžu být spokojený, když jsme skončili s ‚velkým náskokem‘ poslední. Chtěli jsme lepší umístění, ale zároveň i chápu, proč se nepovedlo,“ říká Robert Šatník, jednatel nového vlastníka.

„Po nepovedeném vstupu do sezóny, jsme se chtěli zvednout, proto jsme přistoupili ke změně trenéra,“ doplňuje statutární ředitel klubu Jaromír Šindel. „Jenže kolem Vánoc jsme dospěli k názoru, že se nejednalo o šťastnou volbu a udělali jsme další změnu. Nový trenér Petr Klíma je místní a má tedy k městu i hokeji vztah, což je pozitivem do budoucna,“ připojuje ještě statutární ředitel, sám někdejší vynikající brankář.

Oba představitelé klubu se shodují také v tom, že i nadále bude probíhat spolupráce s nedalekým Chomutovem. „Chceme pro Chomutov dál vychovávat hráče. A v nejbližších dnech či týdnech dáme dohromady trenérský i hráčský tým,“ říká Jaromír Šindel. „Chtěli bychom dosáhnout toho, aby hráči, kteří u nás budou na hostování či střídavý start, trenéři, členové realizačního týmu a funkcionáři žili a dýchali pro klub města Kadaň,“ připojuje.

Hlavním úkolem nadcházejících měsíců je stabilizace na poli sportovním i ekonomickém. „S odchodem rodiny Veverkových odešel i dominantní sponzor a my bychom rádi tuto mezeru doplnili, a to především s pomocí místních partnerů. Chtěli bychom tedy ke stabilní spolupráci oslovit co nejširší okruh podporovatelů, tak aby klub nebyl závislý na jednom jediném,“ uvádí Robert Šatník. „Zároveň chceme více spolupracovat s fanoušky i občanským sdružením SK Kadaň. A samozřejmě v první řadě s městem, jehož dosavadní podpory a zájmu o místní hokej si velmi vážíme a chceme mu tímto poděkovat. Věříme, že nastavená spolupráce bude ve stejně pozitivním duchu pokračovat,“ dodává.

Vedení klubu s týmem svých spolupracovníků se hodlá ještě víc zaměřit i na mládež. „Pokud nebudeme mít v kádru další mladé kadaňské hráče, těžko místní hokej přiblížíme kadaňské veřejnosti,“ uvědomuje si Jaromír Šindel. „Vezměte si, jakou reklamu dělá nejen našemu klubu Ondřej Kaše, který to přes Chomutov dotáhl až do NHL. Pro místní kluky je to ohromná motivace, které chceme využít,“ dává jednoznačný příklad.

Zároveň považuje Robert Šatník za klíčové, aby odchovanci po návratu předávali zkušenosti v klubu, který je pro hokej vychoval. „Ještě důležitější je, co se stane, když se takhle úspěšní hráči vrátí domů. Jsem rád, že právě Petr Klíma, který se rovněž prosadil v NHL, se po návratu aktivně zapojil do dění v klubu a trénuje,“ těší jej.

Právě akcent na místní má být hlavním hnacím motorem v nadcházejících letech. „Chceme klub postavit tak, aby v něm hráli prim místní lidé,“ říká Robert Šatník. „A proto chceme zvýšit zájem o hokej v Kadani také u místních menších nebo středních firem tak, aby portfolio partnerů a sponzorů bylo co možná nejširší a tím pádem i stabilnější, což je klíčové právě v probíhajícím období přípravy rozpočtu. Věřím, že se nám povede vše nastartovat třeba i prostřednictvím nákupu permanentních vstupenek pro zaměstnance,“ uzavírá. Nyní záleží i na místních, jak se k této výzvě postaví.

 
 


Generální partneři

© 2018 Sportovní klub Kadaň, a.s. & eSports.cz s.r.o. | ODM